Ja ik ben homo en ik zoek een man!
Ja ik ben homo en ik zoek een man man. Ik ben vrijgezel en graag wil ik weer de knusheid van een relatie voelen. Ben…
| Naam | HouVanMandy |
|---|---|
| Geslacht | Man |
| Land | Vlaanderen |
| Regio | Antwerpen |
| Ik zoek een | Man |
| Doel | Sex |
| Kleur Ogen | Blauw |
|---|---|
| Kleur Haar | Donkerbruin |
| Huidskleur/Afkomst | Blank |
| Leeftijd | 47 jaar |
| Postuur | Atletisch |
| Lengte | 170 CM |
|
Ik zoek een aardige, humoristische, begripvolle en vriendelijke man voor een serieuze relatie. Je mag ouder zijn dan ik en je moet overdag veel vrije tijd hebben. Ik ben een echte huismus en soms een beetje excentriek of zelfs veeleisend. Maar ik ben ook leuk en erg avontuurlijk. Als je interesse hebt, stuur me dan een berichtje. Ik zou je graag beter leren kennen. |
|---|
|
Seksvoorkeuren: |
|---|
|
|
|---|